یوسف کرمی هنرمند حوزه طنز و تقلید صدای کشور


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 761
نویسنده : سعید

خبرگزاری مهر: یوسف کرمی هنرمند کرمانشاهی مطرح در حوزه طنز و تقلید صداست که در گفتگوی تفصیلی با خبرگزاری مهر از توانایی های خود در این حوزه سخن گفت و اظهار داشت:

 

تقلید صدا و بازیگری با چاشنی طنز به معنای مسخره کردن نیست بلکه یک شیوه برای بیان کاستی هاییست که بیان آنها به رشو های دیگر به این رسایی نخواهد بود.

 

به گزارش خبرنگار مهر، "یوسف کرمی" متولد 1358 از شهرستان هرسین است.

 

او بازیگری خوانده ومدرک لیسانس خود را نیز از این رشته کسب کرده است . صدا سازی و تقلید صدا را از سال 1380 شروع کرده و 12 سال است که به این حرفه مشغول است و اخیراً با اجرای آیتم حرکات آهسته، سبکی نو را وارد حرفه خود کرده است.

 

مردم ایران این روزها به کرات او را در برنامه های تلویزیونی می بینند و دوست دارند بیشتر با او آشنا شوند.

 

اصالت آن است که یادت نرود کجایی هستی

 

یوسف کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت:

 

اصالتاً متعلق به شهرستان هرسین هستم. قبل از ورود به عرصه هنر در این شهر زندگی می کردم.خاطرم است که در هرسین همراه با "سعید دارابی" یک گروه موسیقی تشکیل داده بودیم. پس از قبولی در دانشگاه ازاد اسلامی اراک در رشته بازیگری هرسین را ترک کردم. در این سال ها مشغله کاری ام خیلی زیاد شده به همین دلیل خیلی کم به کرمانشاه آمده ام اما هرگاه وقت کنم برای دیدن اقوام و خانواده به هرسین سفر می کنم.

 

این هنرمند کرمانشاهی با بیان اینکه خود را متعلق به کرمانشاه 

می داند، گفت:

 

در تمام برنامه هایی که داشته ام چه در تلویزیون و یا مراسم های مختلف با افتخار و غرور گفته ام اهل کرمانشاه هستم. با گفتن این صحبت نمی خواهم برای همشهریانم کلاس بگذارم و بگویم اهل خودشیرینی هستم، من در کرمانشاه بزرگ شده ام و متعلق به این استان هستم، افتخار می کنم که از طایفه بزرگ"لکستان" هستم  وهر کجا از من پرسیده اند که کجایی هستی، ابتدا گفته ام اهل "کرمانشاه" ،"کرد" و سپس "لک زبان" هستم.

 

کرمی ادامه می دهد:

 

همانطور که همه هم وطنان با غرور می گویند "آذری" ، "عرب" و یا "فارس" هستند، پس من چرا اصلیتم را فراموش کنم؟ اصالت آن است که یادت نرود کجایی هستی. پس به خودم می بالم که هر جا از من و نشانم را می پرسند با افتخار خود را کرمانشاهی معرفی می کنم و از گذشته ام می گویم، به خودم می بالم در جایی بزرگ شده ام که مردانش سرآمد مردانگی و شیرمردی و زنانش سرآمد استقامت و شیرزنان دوران اند.

 

در دنیا صاحب سبک هستم

 

این هنرمند مطرح کشور گفت: تقلید صدا یک رشته منحصر به فرد و خاصی است، اما باید قوانین آن رعایت شود. متاسفانه در سال های اخیر برخی ها به این رشته ناخنک زده اند. به نوعی که دیگر مثل گذشته برای مردم جذابیت خاصی ندارد.

 

کرمی تصریح کرد: بیشتر در کارهایم سعی کرده ام که موسیقی، خوانندگی، بازیگری و صدا سازی را ادغام کنم هر چند همیشه طنز باید چاشنی کار باشد. انجام حرکات آهسته تحول شگرفی در این رشته به وجود آورد به همین دلیل فکر می کنم که من در ایران و حتی در دنیا صاحب سبک خاصی هستم.

 

 

 

وی در پاسخ به این سوال که کدام بخش از اجراهایش بیشتر تماشاگر را مجذوب می کند، گفت: همه قسمت ها به یک اندازه سهم دارندو من با استفاده از تکنیک صدا و نوع صحبت کردن و یا حتی حرکات دست و پا و گردن روی صحنه تماشاگر را جذب می کنم، اما انجام حرکات آهسته در بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است.

 

 

 

 




:: برچسب‌ها: یوسف کرمی , طنز , تقلید صدا , هرسین , کرمانشاه , لک , لکستان ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام خوش اومدین.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی گیر و آدرس koshtigir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 178
بازدید کل : 105900
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com